Про нас
ПРО НАС
Строїнецький дошкільний навчальний заклад «Ромашка» розташований за адресою: с. Строїнці, вул.. 30-річчя Перемоги, 17. Проектна потужність – 68 місць.
Строїнецький ДНЗ (далі дошкільний заклад) є комунальною власністю територіальної громади с. Строїнці, який здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства та статуту ДНЗ.
Головним завданням дошкільного закладу є реалізація державної політики в галузі освіти, забезпечення фізичного і психічного здоров’я дошкільників, розвиток творчих здібностей та інтересів, забезпечення гармонійного розвитку кожного вихованця для нормального функціонування в суспільстві.
№ |
Відомості |
Показники |
1. |
Мова навчання |
українська |
2. |
Кількість груп усього |
2 |
3. |
Режим роботи груп: |
|
10,5 годин |
2 |
|
4. |
Кількість вихованців |
38 |
5. |
Кількість працівників усього |
13 |
педагогічний персонал |
5 |
|
обслуговуючий персонал |
8 |
У 2017 – 2018 навчальному році форми організації освітнього процесу будуються на основі Концепції ДНЗ, Базового компоненту дошкільної освіти, Програми виховання та навчання дітей від двох до семи років «ДИТИНА»
Дошкільний навчальний заклад повністю укомплектований педагогічними кадрами: 1 завідувач, 4 вихователі. Усього 5 педагогів.
Змістові напрями на 2017–2018 навчальний рік:
1.Продовжувати формувати здоров’язберігаючу компетентність дітей шляхом активізації рухового режиму та збереження доступних знань та умінь про здоровий спосіб життя.
2. Спрямувати роботу на розвиток патріотичногоооо виховання у контексті розвитку морально-духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку у процесі ознайомлення з природою рідного краю.
3. Економічне виховання.
4. Формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми.
5. Екологічне виховання дошкільників.
Завдання на оздоровчий період:
1. Оптимізація рухового режиму та самостійної ігрової діяльності у дошкільному закладі, як важливої складової фізичного розвитку дошкільників.
2. Продовжувати створювати умови , що забезпечують охорону життя і здоров’я дітей , попередження захворюваності та травматизму.
3. Активізація взаємодії з батьками з питання забезпечення психоемоційного комфорту дитини умовах дошкільного закладу на початку нового навчального року.
4. Пропагувати принципи здорового способу життя.